Avrupa’ya Seyahat 2022 -2

Artan mazot fiyatları uçak fiyatlarını da fena vurunca, bir önce yaşadığımız tadsız dönüş yolculuğuna rağmen – motor arızası-, ikinci kere aynı yolu yapmayı göze aldık.

Cuma 1.07.2022 Yola çıkış. Edirne’ye varış. 21.30 Kapıkuleden çıkış. Bulgaristan üzerinden Sırbistan’a giriş. Sırbistan otoban üzerinden bir cepte konaklama.

Cmt 2.07.2022 Sırbistan çıkış, Hırvatistan giriş – çıkış, Avusturya giriş, Gece konaklama.

Pazar 3.07.2022 Sabah kalkış, Palling Özgen ziyaret, Taching See Camping konaklama. Dinlenme.

Pazartesi 4.07.2022 Yola çıkış, akşam saatlerinde Paris varış. Zeynep’in iş yeri INA’ kapı önüne park ediş.

Salı 5.07.2022 Paris

Çarşamba 6.07.2022 Paris

Perşembe 7.07.2022 Paris

Cuma 8.07.2022 Akşamüstü yola çıkış. 5 saat sonra Lyon varış. Bir park alnında konaklama.

Cmt 9.07.2022 Sabah şehir turu, Kemal’e veda. Yola devam. Postacı Hayal Evi’ne uğradık. Facteur Cheval. Akşam saatlerinde kamp alanına varış. Deniz (göl) pek fena – yosun dolu. Kokuyor. Kamp yeri eski ve temiz.

Pazar 10.07.2022 Öğleye doğru denize gittik. Çok az insan var ve enfes bir deniz. Koy park etmeye müsait. Karavanda yemek yedik, iyi ki karavanımız var. Bedirhan abi ziyarete geldi. Saat 17.00 gibi. Lafladık.

Pzt 11.07.2022 Sabah yeniden denize gittik. Maceraya gerek yok deyip aynı yerde denize girdik. Bu sefer kimse yok. Bomboş bir sahil.

Salı 12.07.2022 Yola çıktık. Arabadaki bir ses yüzünden Bedirhan abi’ye uğradık. Çok vakit kaybettik. Gün yok oldu. Marsilya üzerinden devam ettik. Kamp alanı yerine bir kasabada, otopark alanında konakladık.

Çarşamba 13.07.2022 Sabah 8 olmadan uyuduğumuz yerden yola çıktık. İstikamet Sain Tropez ve Antibe üzerinden Portofino. Portofino ufacık bir yer. Park etmek dahi mümkün değil. Biraz geriye dogru yol alıp, yol kenarında uyuduk.

Perşembe 14.07.2022 Sabah erkenden otobüs ile Portofino’ya gittik. Kahvaltı ettik. Denize girecek yer dahi yok. Tekrar otobüsle karavanımızın yanına gelip denize girdik. Sonra tekrar yollar. Floransa üzerinden devam Yenilen nefis dondurma. İstikamet Bari yakınlarında bir yer. Gece otobanın son benzincisinde konakladık.

Cuma 15.07.2022 Sabah San Vito Chietino – Hırsızlık olayı. Karakolda 14.30 a dek beklemek. Sonra tam Gaz Bari’ye ulaşmak. Gemiye zar zor binmek.

Feribot fiyatları – SUPERFAST

2mt den yüksek camper fiyatı – 186 Euro
Erişkin kişi – koltuk fiyatı – 68 Euro;
Çocuk fiyatı – 42 Euro;

Karavanları ayrı bir bölüme alıyorlar ve elektrik veriyorlar. Ayrıca karavan sahiplerine gemi içerisinde özel bir kapı kartı veriyorlar. Bu kart ile karavanalrın oldugu bölüme açılan kapıyı kontrol ediyorsunuz. Yani sadece karavan sahipleri o bölüme girebiliyoır. KAravanınızda uyuyabilir, karavancıalra ait tuvaletleri kullanabilirsiniz. Bunu bilmiyorduk ve karavanda konaklamaya izin verilmiyor zannettik. Biz geç kaldığımız için TIR ların yanına park etmek zorunda kaldık ve bu imkanlardan faydanalamadık.

Cmt 16.07.2022 Akşamüstü Ageias Camping Giriş. Akşam Selanik yemek için şehire gitme. Doğum günü kutlama yemeği. Özlenen restoran, ama değişen herşey gibi o da değişmiş. Bulunamayan tad…

Pazar 17.07.2022 Kamp alanında dinlenme.

Pzt 18.07.2022 Kamp alanından çıkış. Selanik Konsololsuktan pasaport alınış. Aspravolta üzerinden, Palms Beach adlı mekanda öğle yemeği ve deniz. Sahilden ilerleyiş. Kavala’ya gelmeden bir koyda son kez deniz keyfi. Gümülcine ve İpsala’ya varış